Versions Compared

Key

• This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.
Comment: Actualització membres a dia 13 de març

El patronat és el màxim òrgan de responsabilitat d’Arrels. Vetlla i marca les línies estratègiques a mig i llarg termini. Està format per persones de diferents àmbits professionals que vetllen perquè totes les actuacions segueixin la missió, la visió i els valors de l’entitat.

Image Removed

President: José Javier Ordoñez

Advocat i Doctor en Dret. Professor de Dret Internacional Privat a la UPF i Director Adjunt de l'Institut Borja de Bioètic

Secretaria: Agnès Marquès

Periodista, actualment a RAC1.

Vocal: M. Carmen de la Fuente

Directora de la Fundació Migra Studium. Coordinadora de les entitats del Sector Social de la Companyia de Jesús a Catalunya.

Vocal: Enric Gotanegra

Ha estat treballador d’Arrels en l’equip d’atenció a persones sòcies i donants i actualment és voluntari a l’equip de carrer de l’entitat.

Image Removed

Vocal: Alfred Vernis

Llicenciat en Ciències Empresarials i doctor en Filosofia

.

Vocal: Maria Iglesias

Llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses. Actualment és directora d’ocupabilitat de la Fundació Nous Cims.

Vocal: Eduard Sala

Llicenciat en Filosofia i Lletres i Educador Social. Actualment és coach, formador i cap de l’Àrea Social de Càritas Diocesana de Barcelona.