En aquestes pàgines trobaràs els estatuts, l'ideari i la Missió, Visió i Valors de l'entitat per tal de conèixer el elements bàsics i fonamentals d'Arrels Fundació.

Si vols conèixer que fem i hem fet pots consultar les memòries i els dossiers explicatius de l'entitat. També trobaràs els comptes de resultats, els Informes d'auditoria i el patrimoni a dia d'avui.

També pots veure qui forma part dels diferents equips, l'equip directiu o el patronat.

Per conèixer informació d'actualitat, del sensellarísme, dels diferents programes i serveis o com col·laborar, et convidem a visitar la nostra pàgina web.

Si vols saber més, pots contactar amb nosaltres escrivint a amics@arrelsfundacio.org o trucant al 93 441 29 90.